Aan een meertje

19 juli 2022 - Flaesheim, Duitsland

Tja , wat kunnen we doen wanneer de temperatuur tropisch wordt? Juist : dan ga je naar een sauna 😊. En dat is wat we vandaag (dinsdag) gaan doen. Gisteren zijn we aangekomen op een camping vlakbij een meertje , de Haltener Stausee. We hebben een trapbootje gehuurd en een uurtje op het meer rondgedobberd. Een heerlijk ijsje op het terras aan het meer als beloning voor onze inspanning met de deze hitte. Onze camper staat gelukkig lekker onder een paar enorme bomen, dus in de schaduw. Vanavond zalm 🍣 op de grill met pasta , heerlijk! Straks dus naar de sauna waar je ook met de camper mag staan en overnachten. De sauna heeft ook een meertje waar we vast lekker kunnen afkoelen. Het is een half uurtje rijden vanaf hier. Woensdag gaan we weer naar huis en hebben dan nog een mooi lang weekend thuis!

Frankrijk is een mooi land, met name de Jura en de Vogezen. Het zuiden vonden  we niet echt bijzonder.

94A0C86B-FD66-4B79-979D-B9FEBCEE7BEC
trappen in een bootje.

8806CB4C-3D65-463D-BF06-B7625406A52D
punten tellen met scrabbelen

1. Moeder Dubbelboer:
    19 juli 2022
    Weer een mooi reis verhaal. Jullie kunnen terug zien op een hele mooie vakantie en geniet er vandaag ook nog van. Nog een paar dagen thuis om bij te komen van alle indrukken die je hebt opgedaan en dat is ook leuk!
  2. Sylvia:
    20 juli 2022
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Agnes is slim onder de parasol gaan zitten! Goeie terugreis naar Emmen gewenst. Gelukkig is de grootste hitte vandaag een beetje getemperd.