Kasteel van Vizille

11 juli 2022 - Paladru, Frankrijk

Vanochtend even stoer gedaan , in plaats van douchen allebei een verfrissende duik in het meer genomen. Daarna zoals altijd koffie zetten en langzaam ons boeltje ingepakt. We rijden het laatste deel van de Napoleon route die eindigt in Grenoble.
De weg is opvallend rustig , nauwelijks verkeer op de route. We doen boodschappen in een mega supermarkt waar er vele van zijn in Frankrijk.

Onderweg bezoeken we nog een kasteeltje met de naam Vizille. Rondom het kasteel ligt een prachtig park waar we een half uurtje doorheen wandelen. We rijden verder en het wordt ook behoorlijk druk rondom Grenoble. We hebben een camping in onze navigatie gezet die ook weer aan een meer ligt.  Aangekomen op de camping Le Calatrin krijgen we een plaats toegewezen, Agnes doet het woord uiteraard 😊. We staan op een grasveld, dat is prettig. Groen gras is namelijk nauwelijks te vinden verder zuidwaarts , allemaal verdort. We komen al vroeg op de camping dus alle tijd om weer lekker te zwemmen en niets doen😊 In de avond koelt het toch wel af, zodra het donker wordt gaan we naar binnen.

946EBC96-C30B-4B46-9040-AA06FA671EB8

17777291-23A9-4505-B141-8B558B7DEC4E
park bij het kasteel

1. Moeder Dubbelboer:
    12 juli 2022
    Weer mooie foto’s en een mooi reisverhaal zo genieten wij ook een beetje mee!