Frankrijk !

27 juni 2022 - Emmen, Nederland

Bijna vakantie!

Omdat ons favoriete vakantieland Noorwegen ook een beetje speciaal moet blijven kiezen we dit jaar voor een “zon” vakantie. Daar mag je toch eigenlijk wel vanuit gaan wanneer de bestemming Zuid Frankrijk is😊. De focus ligt op het rijden van de zogenaamde napoleon route, die loopt vanaf de Franse zuidkust naar Grenoble. Het plan is ook om in zuid Frankrijk de plaatsen Nice en Monaco te bezoeken. Echter daar wringt de schoen ook een beetje , en dat is : hitte. Wanneer de temperaturen ver over de tropische grens schieten dan passen we ons reisplan aan. Maar goed we hebben een plan. En we hebben airco in camper.

We vertrekken zondag en reizen naar Duitsland waar de eerste stop ergens aan de moezel zal zijn. Daarna via Luxemburg Frankrijk in waar we tamelijk snel richting Franse zuidkust willen rijden. En dan vanaf de zuidkust relaxed weer omhoog. We hebben 2 reisgidsen met mooie routes in Frankrijk waarvan dus de Napoleon route er een van is, meer info over deze route : https://www.reisroutes.nl/blog/frankrijk/route-napoleon-n85-frankrijk/

Eerst nog een paar dagen werken, wordt vervolgd. ☺️

1. Moeder Dubbelboer:
    27 juni 2022
    Altijd mooi om op deze manier jullie vakantie weer te volgen,we laten ons weer verrassen!
  2. Mevr Doornbos:
    4 juli 2022